فرمول یک:

سرمایه گذاری فراری در زمینه شبیه سازی

تیم فرمول یک فراری با صرف هزینه هنگفت ۴۰ میلیون یورویی در زمینه شبیه سازی دینامیک خودرو عزم خود را جزم کرده که به هرصورت ممکن به دوران اوجش در این مسابقات بازگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری که در چندین سال اخیر و مخصوصاً فصل ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی از خود به جای گذاشته است ، تیم خود را مورد خانه تکانی بزرگی قرار داد و به نظر می رسد که این حرکت نیز ادامه رو آن می باشد.

به گفته روزنامه گازتا دلا اسپورت ایتالیا این حرکت بخشی از قرارداد همکاری بین این تیم بحران زده با کمپانی معروف اتریشی AVL می باشد، کمپانی که یکی از پرچم داران این زمینه می باشد.این کمپانی اتریشی قبل از این تجربه همکاری را با تیم فرمول یک ردبول را نیز داشته است.

سرمایه گذاری انجام شده در زمبه شبیه سازی دینامیک خودرو به فراری این امکان را می دهد که بدون نیاز به انجام تست های واقعی و حتی بدون محدودیت های ایجاد شده از سوی FIA مانند کاهش میزان شبیه سازی در تونل باد، خودروی خود و حتی پیشرانه آن را نیز به صورت مجازی مورد آزمایش و بهبود قرار دهند.

تیم فرمول یک فراری که در اوایل دهه ۲۰۰۰ به لطف دارا بودن پیست اختصاصی اش و صرف هزینه های فراوان خودروی فرمول یک خود را سریع تر و به لطف آن توانست بر این مسابقات حکم فرما شود، پس از محدودیت های ایجاد شده از طرف فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در میزان تست های درون پیست، متحمل ضربه بزرگی شد و در زمینه شبیه سازها از بقیه تیم ها عقب افتاد.

فراری چند سال پیش نیز سرمایه گذاری بزرگی را در زمینه شبیه ساز رانندگی و همچنین تونل باد انجام داده بود که در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار